Un blog sobre la meva passió per la lectura i d'altres coses que m'agraden, m'interessen o, en determinats moments, em criden l'atenció. El títol és per aquell personatge que vivia a l'ombra dels grans herois, quan encara tenia tantes coses per aprendre.
"L'esperança se'ns ha donat en favor dels qui no en tenen". W. Benjamin
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ximpleries. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ximpleries. Mostrar tots els missatges
23 d’abril 2015
08 d’abril 2015
Martell trencavidres
Algun geni de la metafísica treballava per a Renfe i va escriure aquest rètol. No és exactament una paradoxa, sinó més aviat un bucle d'aquells que es formen quan et mires entre dos miralls. També és cert que l'infinitiu en català no s'utilitza com a imperatiu, però només si l'acceptem com a llicència poètica podrem arribar a copsar el dilema existencial de la cursa infinita contra el vidre.
05 d’octubre 2012
29 d’abril 2010
Leer está de moda
Aquest vídeo és una paròdia molt divertida sobre la manera com les noves tecnologies influeixen la nostra vida quotidiana, fins i tot pel que fa al nostre llenguatge...
Aquí el podeu veure en castellà, i ja em direu què us ha semblat.
Aquí el podeu veure en castellà, i ja em direu què us ha semblat.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


